Onderzoek communicatie via sociale media

Fortec vindt het belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. We zijn dan ook continue bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Ieder half jaar wordt er dan ook een onderdeel van onze dienstverlening geanalyseerd. Momenteel staat de communicatie via social media centraal.

Onderzoek
Afgelopen september heeft onze stagiaire Willeke Broekman de opdracht aangenomen om een socialmedia-plan voor Fortec te schrijven. In het kader van het onderzoek heeft ze een enquête opgesteld. De enquête had betrekking op het socialmedia-gebruik van partners, resources en projectspecialisten. Met meer dan 265 reacties was de respons zeer hoog. De antwoorden op de gestelde vragen geven inzicht in de behoeften van onze relaties op het gebied van social media.  Hierdoor kan er een socialmedia-plan op maat worden geschreven, zodat we onze relaties in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Prijs
In consistentie met een van de belangrijkste kernwaarden van Fortec, maatwerk, is er gekozen om een speciale prijs te verloten onder de respondenten. Fortec heeft een onvergetelijke belevenis aangeboden. Welke? De keus is aan de winnaar! De belevenissenbon brengt diverse keuzemogelijkheden met zich mee.

Winnaar
De gelukkige winnares is Jikke Reinten, sinds oktober 2011 via Fortec werkzaam bij Royal Haskoning DHV. Jikke gaf aan nooit eerder iets gewonnen te hebben en was erg blij met de prijs. Nadat ze telefonisch was geïnformeerd over het feit dat ze gewonnen had, heeft ze meteen gekeken uit wat voor belevenissen zij kan kiezen. Namens Fortec van harte gefeliciteerd! Geniet van de door Fortec aangeboden belevenis Jikke!

Terug
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.